Wymóg przelewania wynagrodzenia na konto w Banku Smart?

Sprawdź opinie klientów o NEST Banku, który powstał z połączenia banków SMART I BIZ. Tworząc pierwszy bank rodzinny.
Regulamin forum
Skrócony REGULAMIN: Jeżeli chcesz się zareklamować masz prawo do umieszczenia maksymalnie jednego linka, który uzyskujesz po napisaniu 3 postów.

Wymóg przelewania wynagrodzenia na konto w Banku Smart?

Postautor: iza » 4 gru 2014, o 16:55

Czy w Banku Smart jest wymóg przelewania wynagrodzenia na konto co miesiąc?
iza
 
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 18:29

Re: Wymóg przelewania wynagrodzenia na konto w Banku Smart?

Postautor: gold » 7 gru 2014, o 19:01

Nie nie ma takiego wymogu, przelewasz środki kiedy chcesz.
gold
 
Posty: 317
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03

Re: Wymóg przelewania wynagrodzenia na konto w Banku Smart?

Postautor: leszek » 6 lut 2016, o 01:16

Mam dwa pytania:
1. Jak mogę zastrzec kartę?
2. Jaka jest odpowiedzialność w przypadku utraty karty?
leszek
 
Posty: 50
Rejestracja: 30 gru 2013, o 12:18

Re: Wymóg przelewania wynagrodzenia na konto w Banku Smart?

Postautor: gold » 16 lut 2016, o 19:50

1. Swoją kartę możesz zastrzec z poziomu Bankowości Mobilnej lub Internetowej, a także dzwoniąc na infolinię (801 800 188, +48 22 438 41 41).
2. Użytkownik karty odpowiada za nieautoryzowane transakcje dokonane przy użyciu utraconej karty do wysokości 150 EUR do czasu zgłoszenia jej utraty. Z tego względu Bank Smart rekomenduje aby w takiej sytuacji natychmiast zgłosić zaistniałą sytuację oraz jak najszybciej zastrzec kartę.
gold
 
Posty: 317
Rejestracja: 13 mar 2013, o 21:03




Wróć do NEST Bank

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości