Regulamin forum-ebank.pl

Regulamin korzystania z forum dyskusyjnego i rozwiązywanie problemów technicznych.

Regulamin forum-ebank.pl

Postautor: boss » 3 maja 2013, o 19:06

REGULAMIN FORUM

Korzystanie i rejestracja na forum dyskusyjnym „forum-ebank.pl” oznacza akceptację poniższego regulaminu:

1. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści obraźliwych, łamiących prawo ani też być adresem internetowym lub inną formą reklamy własnej lub innego podmiotu.

2. Publikacja treści reklamowych jest dopuszczalna wyłącznie w wyznaczonym do tego dziale Forum zawierającym Ogłoszenia. Wszelkie wiadomości z treściami komercyjnymi: linkami, e-mailami, adresami, numerami telefonów umieszczane w innych działach będą usuwane a ich autorzy mogą zostać ostrzeżeni albo usunięci z listy Użytkowników (BAN).

3. Moderatorzy i Administratorzy forum mają prawo modyfikować, przenosić i usuwać wypowiedzi Użytkowników forum jeżeli zajdzie taka konieczność, bez podania przyczyny.

4. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych podczas rejestracji dla celów prowadzenia i utrzymania Forum. Administratorzy forum nie odpowiadają za włamania, które mogą spowodować wykradzenie danych.

5. Jako Użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji oraz adresu IP na żądanie uprawnionego organu, jedynie jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na Forum.

6. Komentarze, opinie i wypowiedzi Użytkowników są publikowane wyłącznie na ich własną odpowiedzialność. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników na Forum.

7. Z Forum dyskusyjnego należy korzystać zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.

W szczególności wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą:

zawierać treści obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem; zawierać treści wzywających do popełnienia przestępstw, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej czy etnicznej, ani propagującej przemoc; zawierać treści naruszających prawa autorskie, znaki towarowe lub inne prawa podmiotowe osób trzecich; nie mających nic wspólnego z tematyką Forum; będących kopią uprzednio zamieszczonego komentarza (opublikowanego w tym samym, czy też innym dziale);

8. Wszelkiego rodzaju wiadomości zawierające dyskusje nie na temat, SPAM (wiadomości składające się głównie z linków lub danych reklamowych i teleadresowych), wiadomości nie wnoszące żadnych merytorycznych wartości do Forum będą bezwzględnie usuwane. O wartości merytorycznej wysyłanych przez Użytkowników wiadomości i ich kwalifikacji wiadomości decydują Administratorzy i Moderatorzy Forum.

9. Zakazane jest pisanie wiadomości wyłącznie dużymi literami oraz nadużywanie formatowania. Należy pisać poprawnie, używając w miarę potrzeby wszystkich znaków języka polskiego.

10. Wiadomości powinny być umieszczane we właściwych działach. Administratorzy i Moderatorzy forum zastrzegają sobie prawo do przenoszenia albo usuwania nie właściwie zamieszczonych wpisów. Wiadomości nie mogą być powtarzane w różnych miejscach.

11. Zakaz nagabywania osób które sobie tego nie życzą. Zakaz zostawiania własnych danych kontaktowych w treści wiadomości. Swoje dane kontaktowe można jedynie umieszczać podczas rejestracji w Profilu i warunkowo w dziale Ogłoszeń. Pamiętaj że twoje dane kontaktowe będą wtedy widoczne po kliknięciu w przycisk Profil pod każdą Twoją wiadomością (oczywiście jeśli je umieściłeś podczas Rejestracji).

12. Forum jest moderowane, więc Administratorzy i Moderatorzy Forum zastrzegają sobie prawo do kontrolowania treści wiadomości i ich modyfikowania, a nawet do usuwania wiadomości, które nie spełniają warunków określonych Regulaminem.

13. Administratorzy i Moderatorzy Forum zastrzegają sobie prawo do usunięcia z listy użytkowników (BAN) i blokowania dostępu do Forum Użytkownikom, którzy naruszać będą postanowienia niniejszego Regulaminu. W określonych sytuacjach mogą przed usunięciem Użytkownika zastosować ostrzeżenie (WARN).

14. Administratorzy serwisu zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Forum. Nie ponoszą odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku braku dostępu do forum i działań osób trzecich.

15. Administratorzy serwisu mogą czasowo zawiesić działalność Forum bez podania przyczyn. Jak również wyłączyć poszczególne działy Forum.

16. Użytkownik, pisząc wiadomości na tym forum, przekazuje wszystkie prawa majątkowe do treści napisanej przez niego wiadomości Właścicielowi serwisu.

17. Wszystkie nazwy własne oraz oznaczenia graficzne firm, produktów i usług umieszczone na Forum podane są tylko i wyłącznie w celach informacyjnych i/lub reklamowych.

18. Administratorzy serwisu zastrzegają sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na Forum.

19. W sprawach spornych, a nie objętych Regulaminem decyzję podejmują Administratorzy Forum.

20. Kontakt z Administratorami i Moderatorami Forum jest możliwy tylko przez wysłanie prywatnej wiadomości na podany adres mailowy.

21. Użytkownik ma prawo do maksymalnie jednego linka w stopce. Podpis czyli stopka może mieć wysokość maksymalnie 2 linii. Odnośniki prowadzące do treści nie zgodnych z regulaminem forum (przemoc, pornografia, specyfiki medyczne, itp.) będą usuwane a konto Użytkownika blokowane.
boss
Administrator
 
Posty: 170
Rejestracja: 13 mar 2013, o 15:39
Lokalizacja: forum-ebank.pl

Wróć do Regulamin i Sprawy techniczne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość