Konto dla początkującego

Sprawdź opinie klientów o NEST Banku, który powstał z połączenia banków SMART I BIZ. Tworząc pierwszy bank rodzinny.
Regulamin forum
Skrócony REGULAMIN: Jeżeli chcesz się zareklamować masz prawo do umieszczenia maksymalnie jednego linka, który uzyskujesz po napisaniu 3 postów.

Konto dla początkującego

Postautor: Yntelygent » 16 maja 2016, o 16:57

Witam, czy banksmart to dobra opcja jako pierwsze konto? Chciałbym podkreślić, że jestem jeszcze uczniem, nie pracuję i nie mam comiesięcznych wpłat na konto.
Raz na jakiś czas dostałbym 50-100zł ze sprzedaży internetowej, ewentualnie sam wpłaciłbym drobną kwotę. Czy są więc jakieś ukryte płatności, czy po prostu mogę raz na kilka miesięcy użyć konta, a przez resztę czasu zapomnieć, że je mam i nie ponosić żadnych kosztów?
Yntelygent

Re: Konto dla początkującego

Postautor: gold » 22 maja 2016, o 22:51

Tak, bank smart to dobry wybór dla studenta. Możesz mieć nie regularne dochody, a bank i tak nie pobierze opłaty za konto i kartę oraz bankomaty.
gold

Re: Konto dla początkującego

Postautor: Patrax » 29 maja 2016, o 12:30

Tak. Tych funkcji których używamy na co dzień bank smart nie pobierze od nas żadnych opłat. W przeciwieństwie do innych banków gdzie nie unikniesz prowizji – rachunek bankowy Smart Konto ma opłaty, których na szczęście w większości możesz uniknąć.
- Miesięczny papierowy wyciąg z konta to koszt 5 zł w zamian za to dostajemy miesięczny wyciąg elektroniczny, możesz go zapisać na dysku i później wydrukować.
- Saldo sprawdzaj bezpłatnie logując się na konto poprzez przeglądarkę w komputerze albo poprzez aplikację mobilną. Sprawdzenie salda w bankomacie BZ WBK to koszt 5 zł.

Za darmo dostajemy:
- Otwarcie i prowadzenie konta - 0 zł
- Przelew krajowy Elixir w PLN - 0 zł
- Przelew europejski SEPA - 0 zł
- Przelew do ZUS, US - 0 zł
- Zlecenia stałe - Ustanowienie/ modyfikacja/ odwołanie - 0 zł
- Za realizację zlecenia stałego - 0 zł
- Miesięczny wyciąg elektroniczny - 0 zł